maddejonsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Madde jonsson - 31 januari 2013 16:46

Har haft friluftsdag idag i skolan. Åkte till yxbacken med emma och nico. Så mina ben är helt döda nu. Åkte tillbaka till skolan vid 2. Vi fick bära hem skidorna o allt som vägde fan 1000 kg i väskorna till emma när vi kom till skolan igen. Kändes som man gick 1 mil bara för de. Men  ska väl bara lägga mig i soffan ett tag och kolla på film. Orkar inte blogga mer så bjuder på en låt istället. Puss

Av Madde jonsson - 26 januari 2013 20:15

Var på busfabriken idag med vicki och våran lilla kusin. Det var mest han som sprang runt men ändå var jag dö seg när jag kom hem. Så sen jag kom hem har jag bara legat i soffan och kollat på film. Träffar elin någon gång imorgon iallafall också så får se om jag gör nåt mer inlägg imorgon.

Har inga bilder på den här datan så hoppas ni klarar er utan.

Av Madde jonsson - 26 januari 2013 00:48

Ganska så okej dag idag i skolan. Försov mig dock men aja. När jag kom hem åt jag lite snabbt och drog till willys med nico en stund efter, sen hem till henne och pluggade lite matte eftersom vi båda ligger efter i de. Blev en klockren kväll. Ska försöka blogga mer imorgon. Godnatt.

Fotade lite för någon vecka sedan.

   

Av Madde jonsson - 24 januari 2013 20:09

Sitter och lyssnar på justins nya låt som är hur bra som helst. Lyssnar på den hela tiden. Believe acoustic kommer ut och typ 5 dagar också! Btw så var skolan väldigt bra idag. Hade profil sista lektionen så slutade vid 3. Har bara varit hemma och sovit sen typ haha. Men aja imorgon är det fredag lite nice sådär.

Av Madde jonsson - 21 januari 2013 18:08

Helluu, Känner att jag är väldigt seg på att blogga nu för tiden. Ska försöka att blogga lite mera. Men skolan har iallafall varit helt okej idag. Gick lite ovanligt fort hela dagen. Aja, går och möter nico snart och sen går vi hem till henne och kollar lite på the walking dead hihi. Vi hörs.

 

-

Av Madde jonsson - 20 januari 2013 17:05

Åkte till stan idag med emma någon gång vid 1. Va där till 4 eller nåt tror jag. Men emma sover här i natt och nu sitter vi och tjockar oss med lite godis. As kul med skola imorgon igen också..eller nåt. Men bloggar antagligen mer imorgon kanske.

 


Av Madde jonsson - 18 januari 2013 17:07

Sitter och är lite halv trött. Kollar lite bloggar just nu och väntar på att pappa ska komma o hämta mig och skjutsa mig till ljura. Ska försöka blogga något mer om det när jag kommer hem. Men fredag idag också, så skönt! Har varit dö seg hela dagen så behöver verkligen helg nu. Hoppas ni haft en bra dag.

Lite sådär gammal bild från i somras.

 

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards