maddejonsson

Alla inlägg under april 2013

Av Madde jonsson - 30 april 2013 23:24

Kom hem nu för en liten stund sen. Var på stan med emma idag vid 4 ungefär. Fast drog hem efter typ en timme för dom stängde. När jag kom hem fixade jag mig lite osv sen vid halv 9 drog jag ut och mötte emma och meli. Vi tog spårvagnen till folketspark och gick runt där. Frös hela tiden eftersom de hade regnat o grejer också.. Nu sitter jag i min säng och ska kanske snart sätta upp lite mer bilder på min fina vägg. Får se om jag orkar, hoppas ni haft en bra valborg.

 

Av Madde jonsson - 28 april 2013 02:30

Hade tänkt sova men de går inte så bra eftersom mina ben värker och sen mår jag illa nu också. Får väl se när jag kan sova. Fett irriterande eftersom jag är trött. Men firade min morbror idag, eller igår blir de nu men aaa. Åkte till mc efter de och sen hem. Ae kan inte tänka på mat o grejer nu, mår ju bara mer illa... Mår inte bättre av de här så godnatt. 

Men följ mig på tumblr btw, tryck på bilden för att komma till den.

 

Av Madde jonsson - 23 april 2013 16:05

  Igår åkte vi till stockholm vid 4 på morgonen. Första vi gör när vi kommer dit är att vakterna säger att det är 5 st som stog i kön som hade kommit fel och vi var 3 av dom. Vi sprang i panik till våran kö och trodde verkligen att vi inte skulle få se ett piss av honom, och vi hade väntat i timmar. Från 7 på morgonen någon gång till halv 10 kanske tills han verkligen kom. Mina ben och fötter höll på att dö. Plus att när vi väntade ute i kön så blåste det storm hela tiden så det blev as kallt av att sitta där. Filtarna hjälpte typ ingenting så det blåste rakt igenom. När vi kom in i globen var det inte så många som stog vid golden circle eftersom alla sprang till garderoberna först och hängde allt där. Vi la ner våra saker i nicos väska och vi stog tredje raden från scenen så vi såg typ allting. Bästa som hänt mig!

               


Av Madde jonsson - 21 april 2013 14:11

Var på stan idag med emma och nico och köpte maten vi ska ha med oss imorgon. Nu sitter jag med hårfärg i håret och ska vänta på att det blir klart. Vid halv 5 är det dans till halv 6 så åker till nico någon gång efter dansen. Är sjukt jävla taggad för imorgon!!! Bloggar om det på tisdag om jag inte är för död.

Av Madde jonsson - 20 april 2013 23:49

Bytte ett par byxor idag på ingelsta och fick med mig två tröjor hem också. Åkte direkt till min farmor och farfar efteråt för att fira farmor, sen åkte jag hem till mamma. Imorgon har jag ganska mycket att göra så kommer inte att ha tid att blogga något så gör nog något inlägg någon gång efter konserten som är på måndag! Puss

     

Av Madde jonsson - 19 april 2013 23:46

Var på ingelsta idag med mamma och kollade efter nya byxor och mascara. När jag kom hem fixade jag mig lite bara sen gick jag till emma för att sen åka ner till stan. Vi hämtade våra biljetter till warm bodies och köpte lite godis osv. Trodde dave franco skulle vara med lite mer än vad han var. Men den var väldigt bra så tycker ni borde se den!

 

Av Madde jonsson - 17 april 2013 23:15

Skulle följt med nico och frida till stan idag men stannade hemma eftersom jag hade väldigt ont i huvet. Gick och la mig en timme efter jag kom hem typ och vaknade vid 7 sen. Men imorgon är det torsdag och då är det bara 4 dagar kvar tills jag äntligen ska få se justin live! Helt sjukt, kan fortfarande inte fatta det! Lite andra saker händer innan de så får se om jag bloggar mer då. Vi hörs!

Av Madde jonsson - 13 april 2013 21:00

Var as trött igår så gick typ och la mig vid 11 tror jag. Idag åkte vi till valdermarsvik och firade min faster. Nu är jag hemma och lyssnar på lite musik. Fick parfym i ögat nyss så de gör dö ont. Sitter och väntar på att pappa och dom ska komma hem med pizza nu iallafall.

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards