maddejonsson

Alla inlägg under september 2013

Av Madde jonsson - 30 september 2013 21:46

Dagen har väl varit helt okej. Träffade emma en stund efter skolan så vi gick hem till mig. Mår inte så jätte bra just nu, har fått ganska så ont i halsen så stannar hemma från skolan imorgon. Aja är dö trött så vi hörs

Av Madde jonsson - 27 september 2013 20:20

Väldigt seg dag idag. Bara väntade på att man skulle få gå hem. Blev as trött när jag kom hem så la mig i sängen och typ somnade. Nu sitter jag iallafall och kollar lite på idol. Imorgon åker jag till valdermasvik så bloggar nog något efter det.

 

Av Madde jonsson - 27 september 2013 07:04

Kände att jag blev klar lite ovanligt fort idag. Nu är det väl bara att vänta på att klockan ska bli 8 sen drar jag mig mot skolan. Får se om vi kan sluta lite tidigare idag också så vi slipper idrotten. Har massor läxor kvart att göra när jag kommer hem, bloggar kanske om det skulle hända något annat efter de. Ska sätta mig framför tvn ett tag innan jag drar mig bye.

Av Madde jonsson - 20 september 2013 21:43

Fredag igen! Alltid lika skönt. Nu har jag precis kommit ut från duschen iallafall. Min kusin och hennes kille var hemma hos oss idag, så vi åt lite tacos som var år sen jag åt. Hur gott som helst. Ska lägga mig i sängen nu och se om jag hittar nån bra film eller något. Vi hörs.

Av Madde jonsson - 16 september 2013 21:07

Inte den bästa dagen idag. Känner att jag har jätte mycket läxor och annat att göra. Men jag kommer typ ingenstans. Allt ska gå så jävla segt. Blev på väldigt dåligt humör när jag kom hem, irriterad på typ allt. Skönt att vissa kan få en att tänka på lite annat iallafall. Ska plugga lite på no provet nu som vi har till imorgon och hoppas jag inte failar för mycket.

Av Madde jonsson - 15 september 2013 21:14

Söndag igen..känner inte för skolan imorgon. Aja igår träffade jag iallafall ante en stund vid typ 7 så de var nice. När jag kom hem gick jag och mötte elin nästan direkt sen sov hon hos mig. Idag var det dans igen, det är väl det bästa med söndagar. Ligger i min säng och lyssnat lite på musik och kollar lite på wallander nu så ska väl fortsätta att kolla.

 

Av Madde jonsson - 13 september 2013 22:59

Vi hade friluftsdag idag i skolan så vi började halv nio. Vi slutade vid 2 sen, kanske lite innan. Somna en stund när jag kom hem sen vid 6 - halv 7 träffade jag nico. Nu ligger jag i sängen och kollar twitter o lite annat. Kanske ser en film snart om jag orkar. bye. Tryck på bilden och kolla min tumblr litee.

 


Av Madde jonsson - 11 september 2013 22:50

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards