maddejonsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Madde jonsson - 28 mars 2013 21:09

Så underbart med lov nu! Behövligt asså.Btw så är det bara 25 dagar kvar tills jag får se justin i stockholm. Har väntat på de i typ ett år, vill inte vänta längre! Men aja, nu sitter jag i soffan och kollar på never say never som är på tv11. Dö länge sen jag kollade på den så ska kolla mer nu.

 

Av Madde jonsson - 24 mars 2013 20:52

Har egentligen inte gjort så mycket speciellt idag. Har varit på as dåligt humör typ hela dagen också, dö kul. Men hade dans idag så åkte dit vid typ kvart över 4. Sen har jag bara varit hemma sen jag kom hem efter de. Ska se johan falk nu sen sova tror jag. 

Bilden blev cp så den blev dö liten...

 

Av Madde jonsson - 19 mars 2013 22:11

Kändes som dagen gick ovanligt fort idag. Men har bara varit hemma sen jag kom hem. Fikade lite med pappa och dom eftersom pappa fyller år idag. Hade ingenstans att sitta så jag satte mig på golvet och typ somna där sen...ingen som kunde varit snäll och sagt till mig heller. Men imorgon är de sista dagen btw sen är de studiedag och snart looov! Så jävla skönt. Ska ta och tvätta av mig sminket nu så godnatt.

Han är ju bara för söt asså haha

 

Av Madde jonsson - 17 mars 2013 20:40

Åkte till nora idag vid typ 1 och var där till 5 tror jag. Lite najjs. Nu sitter jag ensam i soffan igen och kollar på tv. Väntar på att johan falk ska börja, sen äre skola imorgon också. Längtar inte precis, men vi går bara 3 dagar så de gör inte så mycket. 

Tryck på denna fina bild.

  

Av Madde jonsson - 15 mars 2013 21:58

Så skönt med fredag igen! Fick sluta lite tidigare idag också så drog hem någon gång vid två. Kollat lite på the walking dead när jag kom hem och mina tummar håller typ på att dö. Får as ont av att bara komma emot nåt, värker hela tiden! Men nu sitter jag och dricker powerking och snackar med elin på skype så ska va lite social med henne nu baii.

Har ingen bild just nu så får bli en på dom här snyggingarna

 

SO

Av Madde jonsson - 14 mars 2013 10:17

Sitter och har lite so just nu. Fast sitter dock bara här och gör ingenting. Hade prov typ nyss och nu kan vi göra vad vi vill. Håller på att somna snart. Bara jobbigt att sitta kvar här om man ändå inte ska göra något. Ska ha engelska prov efter de här också så vi hörs väl. 

http://maddejonsson.tumblr.com/

http://maddejonsson.tumblr.com/

http://maddejonsson.tumblr.com/


Av Madde jonsson - 9 mars 2013 19:58

Gick upp vid 11 och började fixa mig lite osv. Sedan åkte jag med pappa och firade hans tjejs bror med dom. Har typ bara suttit i soffan sen jag kom hem nu. Väntar på att dom ska fixa klart tacosen och ska väl kolla på melodifestivalen nu också. Anton måste vinna!!

Av Madde jonsson - 8 mars 2013 22:19

Så jävla skönt med fredag nu. Slutade vid halv 3 idag och drog hem till mamma efter. Vi åkte till ingelsta och köpte lite grejer. Fick med mig ny parfym hem och lite kläder. Drog till gården sen när jag kom hem med emma och nico. Var inte där så speciellt länge. Vi drog till skarphagen efter de och köpte liite godis haha. Men höll på att förfrysa på vägen hem sen också. Ska nog gå och duscha nu eftersom jag fortfarande fryser.

Innan jag dör ska jag måste jag åka hit asså!

   


Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards