maddejonsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Madde jonsson - 29 oktober 2013 17:55

Träffade emma igår. Vi åkte ner på stan en stund. Drog till ica när vi kom hem och sen hem till mig och kollade på film. Vi somnade vid 12 kanske, vaknade flera gånger av att de va jävla storm ute.. Gick ut en stund och joggade när emma hade gått hem. Har precis duschat nu så ska sätta på ett avsnitt av the walking dead. Tryck på bilden people.

 

Av Madde jonsson - 27 oktober 2013 23:02

Hade ingen ork till att blogga något igår men gör det nu istället. Gjorde inget speciellt på dagen iallafall. Jag och nico gick till gården på kvällen, men det var typ inga där så vi drog oss till henne och kollade lite på film. Idag var det dans, så nu är det 2 gånger kvar innan uppvisning den 24 november.

Av Madde jonsson - 25 oktober 2013 21:36

Sitter och kollar lite bloggar och lite annat. Funderar på att skaffa löshår när jag väl får pengar till det. Men så svårt det är att hitta rätt färg! Får se hur jag gör med det. Träffade nora idag en stund, så åkte till stan och vi gick runt lite där. Ska kolla vidare lite nu och sedan ta något att äta.

 


Av Madde jonsson - 24 oktober 2013 20:19

Bara stannat hemma idag. Pluggat lite på syslöjds uppgiften som egentligen skulle varit inne för ett tag sen. Så har fått något gjort idag. Sista dagen imorgon sen är det lov! Hur skönt som helst. Men ska iallafall kolla lite på 21 jump street nu så vi hörs.

 

Av Madde jonsson - 22 oktober 2013 21:34

Den här veckan går väldigt segt. Lov snart ändå så det gör väl inte så mycket. Aja har fixat praoplats nu iallafall. Har inte hänt så mycket annat idag, ska nog sätta på ett nytt avsnitt av the walking dead nu innan jag blir för trött. Funderar på att gå ut och fota lite med kameran när jag får lust till det också. Känner att det var ett tag sen jag gjorde det.


http://maddejonsson.tumblr.com/

http://maddejonsson.tumblr.com/

http://maddejonsson.tumblr.com/

http://maddejonsson.tumblr.com/

http://maddejonsson.tumblr.com/

http://maddejonsson.tumblr.com/

Av Madde jonsson - 20 oktober 2013 01:13

Kom hem för en liten stund nu, så har tvättat av mig sminket och lite annat. Träffade nico en stund nu på kvällen. Vi satt hemma hos henne och såg några avsnitt av the walking dead. Är lite halvt seg nu så får väl sätta på en film tills jag somnar. Godnatt.

 


Av Madde jonsson - 18 oktober 2013 18:45

Äntligen fredag igen. Väldigt behövligt just nu. Slutade med idrott sista lektionen, men vi kollade på film istället så det var chill. Bara en vecka kvar sen har vi lov en vecka. Vi har prao två veckor efter lovet så blir ingen skola på 3 veckor. Hur skönt som helst. Får se om man hittar nån praoplats snart också eftersom vi fortfarande inte har någon. Kanske sätter på en film eller något snart, känner inte för att göra något annat. Är inte alls på bra humör så vi hörs.

Av Madde jonsson - 15 oktober 2013 21:16

Riktigt seg dag har det varit. Känner fortfarande att jag har så mycket kvar att göra. Fixade lite till på min musikuppgift när jag kom hem sen ut och joggade en bit. Kände att de var ett tag sen jag gjorde det. Nu ligger jag i min säng och kollar på sverige mot tyskland. Gillar inte direkt fotboll men finns inte så mycket annat att se på just nu. Aja, börjar bli ganska seg så får se hur länge jag håller mig vaken.

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards