maddejonsson

Alla inlägg under november 2013

Av Madde jonsson - 30 november 2013 21:58

Hade no prov igår och kändes som jag inte skulle kunna något alls. Blev väl helt okej sen eftersom jag fick godkänt iallafall. Har fortfarande ganska mycket inlämningsuppgifter som jag måste bli klar med och måste plugga till musik prov som vi har ganska snart också. Träffade iallafall ante och jocke en stund idag och nu har jag precis duschat. Sätter kanske på en film snart för de är typ det ända jag orkar göra just nu.

Av Madde jonsson - 24 november 2013 21:26

Hade dansuppvisning vid borgen idag. Kom dit vid halv 4 och hade genrep tills det började vid 5. Så klart så var vi näst sista numret så fick vänta ett bra tag innan det var våran tur. Tog en dusch när jag kom hem och nu sitter jag och kollar på johan falk.

Dålig mobilbild och dock inte våran grupp.

 

Av Madde jonsson - 23 november 2013 21:19

Igår blev det en väldigt kort dag i skola. Drog hem vid typ 10-halv 11 eftersom jag fick ont i magen. Sov en stund när jag kom hem och drog till stan med emma sen. Idag var det gymnasiemässa så gick dit med emma. Drog hem direkt efter de och fick äntligen mitt löshår när jag kom hem. Sitter och kollar på tv just nu och ska kanske kolla lite på the walking dead snart.

 

Av Madde jonsson - 16 november 2013 22:21

Firade mig lite idag med släkten från pappas sida. Fick träffa min syster en stund också som jag inte har sätt på hur länge som helst. Saknat henne massor! Imorgon blir det iallafall dans i 2 timmar så kommer nog inte ha någon ork till att blogga något imorgon. Får se hur det blir.

Detta är vad jag fick idag.

     


Av Madde jonsson - 15 november 2013 18:07

Väääldigt segt med bloggandet. Men har inte haft ork eller lusten till det. I onsdags kom iallafall några från min släkt till oss och firade mig. Igår hände det inte alls mycket. Aja idag var det sista dagen på praon så det var verkligen skönt. Hur skönt som helst med fredag också. Gick ut och sprang lite när jag kom hem. Nu har jag duschat och ska sätta på ett avsnitt av ravenswood.

 

Av Madde jonsson - 10 november 2013 20:16

I fredags fick vi sluta en timme tidigare så det var väldigt skönt. Träffade några vänner på kvällen också. Vaknade någon gång vid 2 på lördagen. Var bara hemma hela dagen och träffade ante och jocke ett tag på kvällen. Nu sitter jag och kollar lite på röda mattan. Väntar på att johan falk ska börja men vet inte om jag ska se de eller mtv ema.

 

Av Madde jonsson - 5 november 2013 22:06

Sitter just nu och ska försöka fixa en ny header till bloggen. Får se hur det går eftersom jag inte är så bra på sånt där.. aja åkte hem vid 3 idag iallafall. Hur seg som helst. Lyckades ändå ta mig ut och springa lite. Tänkte sätta på ett avsnitt av ravenswood nu sen får jag se hur länge jag håller mig vaken.

Har inga bilder så kör på en låt till.

Av Madde jonsson - 4 november 2013 20:34

Första dagen på praon idag och vi började vid 10. Praoar på lindahls med emma. Är väl helt okej faktiskt. Nu sitter jag i soffan och kollar på ett avsnitt av ravenswood. Har väldigt ont i mina ben så blir nog att sitta här resten av kvällen. 

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards