maddejonsson

Alla inlägg under december 2012

Av Madde jonsson - 29 december 2012 22:53

Var på stan med nora en stund idag. Köpte sån där ansiktsmask så ska väl fixa den snart tror jag också. Nu sitter vi och lyssnar på lite musik och äter Ben & Jerrys. As gott. Ska nog kolla på the walking dead snart också. Är lite seg på att uppdatera nu känner jag men bloggar mer när jag har något att skriva om istället.

 

Av Madde jonsson - 27 december 2012 00:57

Har just fixat klart nagellack saken som jag fick och kollar på scream. Har inte något speciellt att blogga om eftersom jag bara varit hemma och städat lite osv.. as kul eller nåt. Får se om jag bloggar något imorgon istället.

 

Av Madde jonsson - 25 december 2012 21:20

Var och firade jul med släkten på pappas sida idag. Har inte så mycket att skriva om de men det var najjs. Körde sån där julklapp spel så man kunde typ vinna olika julklappar. Så fick lite godis också. Men lite bilder på de jag fick.

 

Av Madde jonsson - 25 december 2012 00:01

Har varit hos mina kusiner idag och firat jul. Lite nice sådär. Kom dit typ vid halv 2. Och nu sover jag hos mamma som de var typ år sen jag gjorde. Åker till kimstad imorgon och firar jul igen. Tar med systemkameran som jag fick så fotar nog lite med den också. Men bloggar mer när jag kommer hem ikväll för mår jävligt illa just nu.

Asså haha.

 

Av Madde jonsson - 22 december 2012 22:08

Var på stan idag med lina som jag skrev om igår. Köpte julklappar till mina föräldrar. Sedan drog vi hem till lina ett tag och var inne hos henne. Nu har jag nästan just diskat. Hatar verkligen att diska..

Men imorgon åker jag till stan igen med emma. Får se om jag hittar något till mig själv i julklapp eftersom ingen annan vill ge mig något..nae skoja men aa vill hitta nåt iallafall.

Känner att jag lägger upp lite mycket låtar nu men har inga bilder just nu satt.

Av Madde jonsson - 21 december 2012 19:48

Så underbart med jullov nu! Sista dagen i skolan igår och vi fick sluta vid 1. Vid 9 idag skulle vi bara vara vid en kyrka och sen var vi där i typ 1 timme eller något, jag vet inte. Fick våra betyg innan vi gick hem. Bara 2 F. Ska försöka få högre än E också. Men imorgon åker jag till stan med lina iallafall. Får se om jag bloggar något om det imorgon.

 

Av Madde jonsson - 19 december 2012 00:02

Gick hem efter andra lektionen idag eftersom jag fick väldigt ont i magen. Så sen jag kom hem har jag inte gjort något speciellt. Bara två dagar kvar till jullov. Så skönt, orkar verkligen inte gå till skolan. Plus att jag måste gå till skolan imorgon, blir ju ännu bättre också.Tar år att gå.. Men aja måste gå och sova nu så bloggar kanske nåt imorgon.

Haha dehär var ett tag sen men ändå.

Av Madde jonsson - 17 december 2012 17:16

Hade inte tid att blogga igår eftersom jag var hemma hos min kusin och firade henne. När jag kom hem hade jag ingen lust att blogga så gör det lite snabbt nu. Igår så kom emma till mig när jag kom hem från min kusin. Hon sov här så vi gick till willys och köpte lite grejer sedan hem till mig och såg på film. Nu håller jag på att fixa mig och någon gång när jag är klar drar jag till hageby centrum och möter nora där sen vet jag inte men ska väl försöka hitta michaela där också och kolla på alla från xfactor som kommer dit. Bye.

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards