maddejonsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Madde jonsson - 30 oktober 2012 14:11

Sitter och lyssnar lite på justins julalbum just nu. Ska snart börja fixa mig. Vid 4 drar jag mig till Emma och sover där. Vet inte men kanske bloggar något mer ikväll. Imorgon ska vi till stockholm iallafall så kommer nog inte ha tid att blogga då. Puss

 

Av Madde jonsson - 28 oktober 2012 14:55

Igår var jag på gården en stund med Emma. När jag kom hem kollade jag lite på the walking dead igen, eftersom de inte fanns så mycket annat att se på. Idag har jag bara varit hemma. Hämtat min plattång hos emma och hem igen. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli någon gång vid 4 för då åker jag till dansen med Vicki, så vi hörs.

 

Av Madde jonsson - 26 oktober 2012 21:19

Sista dagen i skolan idag. Så jävla nice! Efter skolan gick jag och Emma hem till mig och tona mitt hår. Sedan satt vi mest och chillade lite. På kvällen gick vi till willys och köpte godis osv. Så nu sitter vi och kollar lite på film. Hittade min laddare till min kamera också, så kommer kanske bli lite bättre bilder nu.

Brunt hår nuu

 

Av Madde jonsson - 25 oktober 2012 17:19

Blev hemma från skolan idag för mådde väldigt dåligt imorse. Men mår bättre nu, bara lite ont i huvudet. Men går nog till skolan imorn igen. Har inget speciellt att blogga om eftersom jag bara varit hemma och sovit typ. Men följ mig på Twitter och Instagram. Puss

   

Av Madde jonsson - 23 oktober 2012 21:36

Skolan idag var väl helt okej. Slapp so och engelska lektion och gick ner och hade hemkunskap med våra mentorer istället. Ganska chill, vi fick baka vad vi ville. Jag och Tamara gjorde sockerkaka haha. Efter skolan någon gång vid 5 tror jag åkte jag ner till stan med Emma. Kunde inte köpa nåt för hade bara 60. Men var dö kul iallafall för vi hade inte så mycket liv heller. Men vi ska dit imorgon igen också, så bloggar nog mer då. Tycker ni kan kolla henner fina blogg.


http://emmakerans.blogg.se/ 

http://emmakerans.blogg.se/ 

 http://emmakerans.blogg.se/ 

http://emmakerans.blogg.se/ 




Av Madde jonsson - 23 oktober 2012 11:26

Sitter just nu och har äcklig matte. Min lärare låter mig inte gå till studierum med Emma och Nico. Rena fängelset...Bloggar kanske när jag kommer hem.

Av Madde jonsson - 22 oktober 2012 21:18

Hejsan, idag efter skolan gick jag hem till mamma och tänkte försöka göra mer på NO uppgitfen vi ska lämna in typ ganska snart. Men var helt död när jag kom hem så somnade i 2 timmar. Men fortsätter väl på det imorgon istället. Men aja, idag är det 182 dagar kvar tills justin kommer till sverige! Kan inte vänta längree, ska bli så jävla kul att få se han på riktigt också! Men vi hörs.

Av Madde jonsson - 21 oktober 2012 16:13

Drar mig mot dansen snart som börjar halv 5. Kommer nog inte blogga nåt ikväll för det har inte hänt något mer speciellt idag. Så vi hörs!

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards