maddejonsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Madde jonsson - 31 augusti 2013 00:02

Fredag igen! Ännu bättre när vi fick sluta vid 1. Kollade min rygg idag också eftersom den är fucked up på ett ställe, lite senare typ vid 6 mötte jag nico och vi gick hem till henne och såg på when a stranger calls och chillade där resten av kvällen. Håller på att somna nu eftersom jag är väldigt seg så ska ta och sova godnatt.

Av Madde jonsson - 29 augusti 2013 21:52

Vi hade nationella prov i svenska idag, typ test. Gick väl bra tror jag. Åkte ner till stan med emma efter skolan och kollade runt lite. Vi hämtade ut biljetterna till bion nån gång innan 6. Sen satt vi lite på mc och snackade. Filmen var hur bra som helst. Alla var så perfekta. Kan inte vänta tills believe 3D kommer ut nu! Aja ska väl fixa klart lite grejer innan jag går och lägger mig.

Av Madde jonsson - 26 augusti 2013 20:23

Har haft ganska så ont i huvet i slutet av dagen, men slapp sista lektionen så fick gå hem lite tidigare. Nu sitter jag framför tvn och kollar på idol igen och dricker lite powerking. Ska väl fortsätta att se nu baaii.

Av Madde jonsson - 25 augusti 2013 15:16

Var i valdermasvik igår och firade min fasters man. Kom väl dit någon gång efter två. Jag fick justin armband och några hårsnoddar av pappas tjej när vi åkte hem. Köpte pizza och glodde lite på the walking dead när jag kom hem. Var hur seg som helst. Men nu är det söndag och vid 16:45 är det dans igen med vicki, så dom hämtar upp mig någon gång innan det.

 

Av Madde jonsson - 20 augusti 2013 20:29

Sitter och ser på idol just nu och äter lite popcorn. Har inte hänt så mycket mer idag, sovit två timmar också haha men ska forrsätta se så vi hörs.

Av Madde jonsson - 13 augusti 2013 19:34

Ganska så trött idag. Orkade ändå träna lite idag och sen bort till willys. Köpte yoghurt och gjorde smoothie när jag kom hem. Känns som år sen jag åt de. Ska se några avsnitt av pll nu. Får se om jag kansle tränar lite imorgon också.

Av Madde jonsson - 11 augusti 2013 00:50

I fredags träffade jag äntligen ebba efter att inte ha träffats på mer än 1 år tror jag. Jag och emma cyklade ner dit, sedan mötte vi nico och vi gick runt lite och snackade ett tag innan ebba kom eftersom hon missade första tåget. Men när hon kom tog vi en fika och satte oss och snacka i nästan mer än 2 timmar haha. På kvällen träffade jag emma och alex en stund och sen sov jag hos emma. 

   

Av Madde jonsson - 8 augusti 2013 01:30

Kom nästan precis hem från mamma. Träffade nora ett tag idag också. Vi gjorde inte så speciellt mycket, fotade och lite annat. Har varit ganska trött och seg typ hela dagen så har inte orkat gjort så mycket mer när jag kom hem. Sitter i vardagsrummet nu, kollar lite bloggar och twitter. Har väl inte så mycket annat att skriva om nu så vi hörs.

 

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards