maddejonsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Madde jonsson - 26 februari 2013 20:46

Sorry för dålig uppdatering men känner inte alltid för att blogga när jag inte har något speciellt att skriva om. Men började första lektionen med dubbel lektion matte idag. Hatar att ha matte på morgonen. Plus att jag höll på att dö för min mage gjorde ont. Hade no prov idag som jag typ inte kunde någonting på eftersom jag glömt övat på de, sen hade jag teknik prov som alla andra hade när jag var sjuk. Så de gick väl bättre än no provet tror jag. Men har pluggat matte när jag kom hem eftersom jag har prov på de imorgon när alla andra slutar. As kul... Men vi hörs.

Av Madde jonsson - 24 februari 2013 20:47

Har inte gjort så mycket speciellt idag. Varit hemma lite forever alone. Men nu sitter jag och väntar på att Johan Falk ska börja. Men ska kolla lite på tv nu så bloggar jag väl mer imorgon efter skolan eller nåt. Men jajaja godnatt.

 

Av Madde jonsson - 23 februari 2013 02:28

Du betyder hur mycket som helst för mig. Jag kan lita på dig till 100% och du finns alltid där för mig vad det än är. Jag kommer alltid att ställa upp för dig när du än behöver det. Vill aldrig se dig må dåligt vännen. Du är en underbart fin vän. Jag kan snacka med dig om vad som helst och du får mig alltid att må bra igen om det är något jobbigt jag tänker på. Du är som en syster för mig och jag vill aldrig förlora dig. Jag älskar dig super mycket, glöm aldrig det!

Tryck på bilden för att komma till hennes blogg. Puss godnatt.

   

 


Av Madde jonsson - 20 februari 2013 18:11

Har inte gjort någonting idag. Bara vart hemma och tråkat. Men ska väl kolla lite på tv om det inte finns så mycket annat att göra. Får se om jag bloggar mer imorgon istället om jag har något att blogga om. Någon som har tråkigt kan ju va lite social och ringa mig på skype eller fråga något på min ask. 

http://ask.fm/maddejonsson

http://ask.fm/maddejonsson

http://ask.fm/maddejonsson

http://ask.fm/maddejonsson

http://ask.fm/maddejonsson

Av Madde jonsson - 16 februari 2013 18:23

Okej har varit en dö tråkig dag egentligen så vet inte direkt vad jag ska blogga om. Men blev väckt av pappa vid typ halv 5 innan han skulle till jobbet eftersom jag somnade med data o allt i soffan. Men vaknade vid typ 2 sen och har bara varit hemma. Men ska fixa lite här nu och sen vet jag inte vad jag gör.

   

Av Madde jonsson - 14 februari 2013 22:00

Hade oförberett engelska prov idag. Gick väl sådär tror jag. Plus att emma jag och nico fick sluta typ en timme tidigare eftersom vi har kärnämne som profil och vi har ändå ingenting att göra. Så de var lite najjs. Efter skolan gick jag och emma till willys och köpte lite godis osv och sedan hem till mig och chilla lite. Nu sitter jag halv död i soffan och ska nog ta något att äta innan jag hungrar ihjäl. Sista dagen i skolan imorgon också och sen sportlov! 

Av Madde jonsson - 13 februari 2013 20:49

Känns som dagen har gått ganska snabbt idag fast ändå inte. Gick typ halva dagen med huvudvärk och ont i magen, as kul..Så har bara sovit när jag kom hem. Blev inte så mycket bättre av de så var tvungen att ta huvudvärkstablett. Har verkligen problem med att svälja såna även fast jag delar den och så smakar de ju piss äckligt när man dricker de med powerking. Är glad att de bara är två dagar kvar sen sportlov iallafall. Färgar håret imorgon eller på fredag också så får hoppas det blir bra också. Puss

Tror jag är kär asså

 

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards