maddejonsson

Alla inlägg under december 2012

Av Madde jonsson - 7 december 2012 20:33

Gick inte till skolan idag eftersom min hals låter helt misshandlad och är förkyld. Så har inte direkt haft så speciellt mycket att göra. Kollat lite på the walking dead osv. Nu dricker jag powerking som min pappa var så snäll och köpte till mig. Ska nog kolla på Charlie St. Cloud snart innan jag somnar av tråkighet..

 

 

Av Madde jonsson - 4 december 2012 19:12

Hello, hade friluftsdag idag typ halva dagen eller nåt. Jag och nico och massa mer var på danscenter. När vi kom tillbaka till skolan har vi bara jobbat med det som vi behöver göra klart osv. Men när jag kom hem har jag bara varit hemma. Pluggat lite på matten eftersom jag har omprov imorgon.. hade tänk att köpt hårfärg idag också men får göra det imorgon istället. Nu så typ snöar det ute som det har gjort hela dagen. As kallt.

   

Av Madde jonsson - 3 december 2012 21:10

Sitter och lyssnar lite på justins julalbum just nu. Ska väl snart tvätta av mig sminket snart tror jag. Hade ett av no proven idag också, och tror det gick bra iallafall. Fick svar på mitt so prov också och fick ett C! Blev väldigt nöjd eftersom jag jämt typ förväntar mig ett E eller F. Men aja, träffade emma en stund efter skolan. Vi gick till willys och köpte godis sedan hem till mig och såg på film. Är hur kallt som helst ute så är hellre inne. Men godnatt eller nåt.

 

Av Madde jonsson - 1 december 2012 23:16

Sitter och dricker julmust och skumma tomtar. Var med elin igår och hon sov här så vi har bara suttit hemma och kollat på the walking dead idag. Nu har jag nästan just duschat och ska börja plugga lite till no provet snart. Köpte nya skor igår också btw så bjuder på en bild på dom.

 

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards