maddejonsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Madde jonsson - 7 mars 2013 21:27

Så najjs att sluta 1 och en halv timme tidigare idag, så gick hem vid typ halv 2. Fast har bara suttit hemma sen jag kom hem. Men imorn är de fredag! Så jävla skönt. Så ska åka och köpa ny parfym imorn sen vet jag inte om jag gör något mer. Måste plugga till so prov också. Vi har ju typ 700 prov. Men ha det bra, för det ska jag.

omg nu är de bara 46 dagar kvar tills jag ska få se denna fina människa, dör! 

 

Av Madde jonsson - 5 mars 2013 21:43

Var på stan idag med nora. Drog dit vid typ kvart över fyra. Skulle försöka hitta en parfym som inte ens fanns nånstans men köpte ingenting så gick mest runt och snackade. Gick hem till nora efteråt. Sedan kom pappa och hämta mig. Nu sitter jag ensam här igen och åt nån godis sak som inte ens var god..Men nu ska jag tvätta av mig sminket och allt sen kolla på tv eller nåt tills jag ska sova.

 

Av Madde jonsson - 4 mars 2013 18:16

Sitter och lyssnar lite på ed sheeran just nu och känner att jag bara vill ha sommar nu. Kunna gå i shorts o allt. Men hade as ont i huvudet när jag kom hem så stannade bara hemma. Ska väl inte göra så mycket mer idag. Var på dansen igår iallafall så orkade inte blogga något när jag kom hem. Men ha't bra.

 

Av Madde jonsson - 1 mars 2013 22:36

Träffade emma en stund efter skolan och gick till elin senare på kvällen. Nu sitter hemma hos elin och lyssnar på lite musik och har lite sådär smått kul. Vi ska se dead silence snart tror jag också. Men hoppas ni har det bra, för det har jag. Tryck på bilden för att komma till hennes blogg.

haha fett söta.

 

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards