maddejonsson

Alla inlägg under april 2013

Av Madde jonsson - 12 april 2013 10:44

Sitter och har hemkunskap i biblioteket. Måste göra klart hemkunskaps uppgift sak. Inte så speciellt kul. Men drar till stan med emma någon gång efter skolan. Får se om jag bloggar något efter de.

 

New

Av Madde jonsson - 10 april 2013 22:29

Har just tvättat av mig sminket nu så ska väl bara fixa lite saker sen sova tror jag. Säger så varje gång men det blir inte så iallafall så jaa, får väl se. Var hemma hos mamma hela dagen idag efter skolan. Kände att jag inte orkade göra så mycket annat. Nu är jag hemma hos pappa och lyssnar på lite musik. Prövade lite nya kläder förut också som jag har fått. Får se när jag bloggar igen, puss.

     

Av Madde jonsson - 7 april 2013 22:10

Åkte till stan idag med emma vid 2 ungefär. Måste köpa nya byxor och lite annat känner jag. Åkte hem sen vid halv 4 för vid 4 blev jag hämtad av min faster som skjutsade mig och vicki till dansen. Nu sitter jag i min säng och dricker smoothie och kollar lite på iphone. Min mobil är verkligen skrot så känner för att köpa en ny. Men aja ska väl sova snart eller nåt eftersom det är skola imorgon igen. Man taggar ju inte precis.

 


Av Madde jonsson - 4 april 2013 00:02

Var med michaela igår så åkte till hageby någon gång vid 5..eller nåt ja vet inte. Men hon red vid 8 så efter de åkte vi hem till mig och kolla på skräckfilm. Vet inte vad den hette men den var ganska bra iallafall. Drog till stan med emma idag vid 4 någon gång. Köpte inget även fast jag vet saker jag hade tänk köpa..Men vi köpte läsk o grejer sen satte vi oss och snacka ett tag så de var najs! Vet inte direkt vad jag ska göra imorgon, men vill inte stanna hemma iallafall.

Ni kan ju trycka på denna fina bild.

 

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards