maddejonsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Madde jonsson - 21 oktober 2012 13:54

Vaknade någon gång vid halv 12. Men somnade om till typ 12. Orkar inte göra så mycket innan jag ska till dansen så är nog hemma tills jag ska åka. Just nu sitter jag och lyssnar på justin & tänker lite mycket just nu känner jag...Men aja, ska se om jag hittar min laddare till kameran så de kanske blir lite bättre bilder. Men ska fixa systemkamera någon gång.

 

Av Madde jonsson - 20 oktober 2012 22:40

Kom hem från valdersmavik för en stund sen. Åkte dit någon gång vid 2 typ. Var mest med Vicki där. Vi satt och chilla lite vid tvn och gjorde inte så mycket speciellt. Nu sitter jag och lyssnar lite på musik osv. Kände att jag inte har så mycket mer o skriva om, men bjuder på några bilder på moa från igår. Har tyvärr ingen bra kamera heller.

     

Av Madde jonsson - 20 oktober 2012 13:42

Kom hem någon gång vid halv 1 igår så jag orkade inte blogga något då. Men lägger upp bilder senare ikväll från igår. Kul att man vaknade vid 9 av att ha världens mensvärk -.- och just när man är ledig också..Försökte somna om men kunde inte ligga still så gick upp istället, skit kul.. Men aja snart ska jag till min faster i valdermasvik så kanske skriver nåt om de också när jag kommer hem.

Av Madde jonsson - 17 oktober 2012 21:06

Helluu, idag hade vi svenska prov. Gick väl ganska bra tror jag, får hoppas jag får godkänt bara. Vi fick sluta vid 1 idag så vi slapp SOn också! När jag kom hem åt jag lite sedan kom mina kusiner dit osv och vi firade min mamma. Nu har jag precis duschat och fryser nu också. Det ska va så jävla kallt överallt hela tiden.. Men imorgon åker jag till Michaela och sover där så jag vet inte om jag kommer blogga något där eller om jag gör det från mobilen.

Bjuder på en random bild för stunden.

 

Av Madde jonsson - 16 oktober 2012 15:36

Slutade vid halv 3 idag. Kändes som dagen aldrig skulle ta slut. Men ändå så var det en ganska chill dag. Imorgon får vi välja att köra fotboll på idrotten eller bara gå en promenad så då slipper vi ta med oss idrottskläder. Och på fredag åker jag till stockholm med Michaela och kollar på Moa Lignell! Men kommer skriva mer om de innan vi åker satt. Nu måste jag göra klart saker i svenskan och sedan plugga till svenska provet vi har imorgon. Sedan måste jag göra klart grejen i SOn också.

Killen är ju bara för snygg!

 

Av Madde jonsson - 13 oktober 2012 16:54

Dagen igår var hur kul som helst. Kom till emma någon gång vid 5 tror jag. Sedan satt jag emma och melinda mest och snackade när vi väntade på att nico & whilma skulle komma. När dom kom fixade vi med tacosen osv. Och kvällen blev hur kul som helst! Blev skrämda av emmas syster och hennes kompisar och jag höll på att dö först haha.

Hade inte tid att ta så mycket bilder så blir bara två, och den andra bilden är från emmas blogg.

   

Av Madde jonsson - 12 oktober 2012 15:32

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards