maddejonsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Madde jonsson - 12 oktober 2012 14:42

Började vid kvart över nio idag för vi skulle ha orientering i skogen vid typ hageby stallet. Frös massor för det var dö kallt ute. Sedan gick jag Emma & Melinda till willys på rasten och köpte saker så vi kunde överleva haha. Men vi var tvungna att gå orienteringen, så jag och emma gick den för melinda hade för ont i foten för att kunna gå. Men vi hitta inte en ända sån där sak så de gick ju skit bra..Men var lite chill för vi fick sluta vid 1. Men ikväll sover jag hos emma med melinda whilma och kanske nico om hon kunde. Så kommer nog blogga mer om det imorgon. Känner att jag skriver lite mycket nu så vi hörs.

 

Av Madde jonsson - 10 oktober 2012 21:05

Idag efter skolan träffade jag Elin. Vi gick runt och fotade lite med hennes systemkamera. Och det var hur kallt som helst också. Kändes som jag tappa känseln i mina händer nästan. Men nu har jag duschat och sitter och skypar lite med Emma. Hoppas ni haft en bra dag. Puss

       

Av Madde jonsson - 8 oktober 2012 00:34

Ligger i sängen just nu och kan inte sova. Är inte ens trött. Sen går de inte ens att försöka sova för är hungrig också, men orkar inte gå upp och äta. Plus att det är varmt här så kan inte ligga still heller. Känns bara som jag ligger här o klagar så går och sover istället, orkar inte hålla upp mobilen längre så godnatt.

Av Madde jonsson - 7 oktober 2012 20:21

Söndaag igen då. Har inte gjort någonting idag heller. Men vid kvart över 4 åkte jag & Vicki till dansen. När jag kom hem från den gick jag in och bytte om sedan gick jag ut och joggade. Fråga inte varför haha.  Men nu sitter jag här & lyssnar på musik och kollar lite bloggar med min powerking. Hur gott som helst. Måste plugga till no provet vi har på tisdag också.Vet inte hur det kommer gå men vi får se. Tror vi har matte prov då med..Men hoppas ni har haft en bra dag. Puss

 

Av Madde jonsson - 5 oktober 2012 16:32

Idag var skolan helt okej. Slutade med dubbel lektion b-språk. Vi såg på film så behövde inte göra någonting. Men filmen sög så blev bara tråkigt att sitta där inne. Men efter skolan gick jag hem och åt. Sedan packade jag lite och åkte till Vicki. Sover här inatt också. Vet inte riktigt vad vi ska göra än men nåt hittar vi väl på. Får se om jag bloggar något senare. Vi hörs!

Haha gullig bild på mig & Frida.

 

Av Madde jonsson - 3 oktober 2012 19:59

Helluu, sitter och kollar lite på tv just nu. Har inte gjort något speciellt idag så har egentligen inget speciellt att skriva om. Men var ute och jogga idag. Har världens dåliga kondition. Skolan börjar imorgon igen, orkar verkligen inte gå till skolan. Men går bara två dagar sen är det helg igen. Har ingen bild nu heller så får bli en på Justin Bieber hehehe. Ska skaffa mig en systemkamera någon gång i livet också.Och det här inlägget vart så tråkigt kände jag..

 

Av Madde jonsson - 1 oktober 2012 15:28

Asså jag kommer drunkna i att plugga snart. Sitter hemma hos Emma just nu och pluggar som sagt..Är snart klar med os grejen,måste bara lägga in bilder också. Men det går inte så bra för mig för hela texten blir helt misshandlad när man sätter in dom. Men sover nog med emma idag också så bloggar kanske mer senare om jag har något att skriva om. Har ingen bild för tillfället heller.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


länkbyte? :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards